Tisztelt Virág a Világba!

Ápr. 24.-én rendeltem Önöktől két csokrot anyák napjára. Mindkettőt kifizettem az interneten kártyás fizetéssel. A problémám az lenne, hogy az első rendelésről megkaptam a visszaigazoló emailt Önöktől a másodikról viszont csak a barion sikeres fizetést igazoló emailjét kaptam meg, az Önökét nem! Érdeklődnék, hogy megkapták e a rendelésemet? Nagyon fontos lenne tudnom, hogy sikeres volt e a rendelésem! Anyák napja folyamán mikor fognak kb. megérkezni a csokrok?

Amennyiben szükséges el tudom küldeni a banki fizetés visszaigazolását is!

Köszönöm levelét, mindkét megrendelést megkaptam és rögzítettem, melyekről rendszerünknek automatikusan e-mailt kellett küldenie a megadott e-mail címére. Adataim szerint mindkét megrendelés ki lett fizetve, nincs szükség visszaigazolást küldeni, a megrendelések sikeresek voltak. Lehet a gmail összecsoportosította a visszaigazoló leveleket, nálam minden rendben a megrendelésekkel. Sajnos előre nem tudjuk megbecsülni, mikor kerülnek átadásra a csokrok, rengeteg a kiszállításunk vasárnapra. Igyekszünk reggel 8 és délután 16 óra között az összes megrendelést kézbesíteni.

Üdvözlettel:

Bánszki Gábor

Virág A Világba – virágküldő szolgálat

Névnapok

augusztus 18. - Ilona, Rajnald
augusztus 19. - Emília, Huba, Marián
augusztus 20. - Bernát, István
augusztus 21. - Hajna, Piusz, Sámuel
augusztus 22. - Menyhért, Mirjam
augusztus 23. - Bence, Róza, Szidónia
augusztus 24. - Aliz, Bertalan, Detre
augusztus 25. - Lajos, Patrícia

Ajándékok férfiaknak és nőknek minden alkalomra

A regisztráció nem kötelező, de egyszerűbbé teszi a virágküldést. Egyszerű regisztráció facebook fiókkal.