Udv. A virag utan erdeklodnek h ki lesz e ma szallitva mert a rendszerben minden rendben van es jelzi h ma szallitjak ki de a holgy meg nem kapta meg a viragot.

Sajnos csak a holnapi napon tudjuk kiszállítani a virágokat, ha az megfelel. Próbáltunk délelőtt friss virágokat beszerezni, mert nem volt megfelelő minőségű és mennyiségű rózsaszín rózsánk készleten, de nem sikerült. Holnapra lesz friss rózsaszín rózsánk, amihez már a nevünket tudjuk adni. Így mindenszentek környékén sok minőségi problémával kell megküzdenünk. Még egyszer elnézést, hogy nem tudtam hamarabb jelezni a problémát. Munkatársaim keresni fogják holnap a kedves címzettet, és átadásra fog kerülni a csokor vagy a megadott címen, vagy a címzett által megadott helyen.

Semmi gond. Egyedul az a gond, hogy a holgy nem dolgozik holnap es nem lesz a varosba. Szoval ha nem gond lehetne egy olyat h toroljuk a Megrendelesem es megtudom mikor dolgozik legkozelebb es rendelnek ujra? Nagy segitseg lenne, koszonom!

Semmi gond, annyit ki tudtunk ma deríteni, hogy kedden lesz bent a munkahelyén a kedves címzett. Amennyiben megfelel, addig függőben tartjuk a meglévő megrendelést, és kedden a délelőtti órákban kézbesítjük a virágokat.